رئیس دانشگاه لرستان :

تشکیل کارگروه اقتصاد در دانشگاه/ انجام 12 پایان‌نامه در حوزه اقتصاد مقاومتی

رئیس دانشگاه لرستان گفت: کارگروه اقتصاد در قالب اتاق فکر برای بررسی موانع پیش روی اقتصاد مقاومتی در این دانشگاه تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۷۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 01 August 2016

رئیس دانشگاه لرستان گفت: کارگروه اقتصاد در قالب اتاق فکر برای بررسی موانع پیش روی اقتصاد مقاومتی در این دانشگاه تشکیل شده است. 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان به نقل از ایسنا ،دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با بیان اینکه از دو جهت دانشگاه لرستان بازوی توانمند برای اقتصاد مقاومتی است، افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر انجام پایان‌نامه‌هایی در این خصوص چند پروژه عمرانی در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه کرد: همچنین در راستای بررسی چالش‌ها و فرصت‌های اقتصاد مقاومتی در استان اتاق فکری متشکل از 6 کارگروه ایجاد شده که یکی از این کارگروه‌ها اقتصادی است تا فرصت‌ها و چالش‌های و موانع پیش روی اقتصاد مقاومتی در آن بررسی شود.


وی اضافه کرد: انجام 12 پایان‌نامه ارشد و دکتری در حوزه اقتصاد مقاومتی جزو تعهدات دانشگاه لرستان است تا تحصیلات تکمیلی روی آنها بحث و تحلیل داشته باشند.

عزیزی اضافه کرد: در بحث پایان‌نامه‌ها باید به دنبال این باشیم که دانشگاه در رفع معضل بیکاری چه راهکاری ارائه می‌هد و چه کنیم تا شاهد رونق در تولیدات کشاورزی باشیم و یا راندمان آبیاری را افزایش هیم.

رئیس دانشگاه لرستان یادآورشد: باید بتوانیم در زمینه تولیدات کشاورزی و تهدیدات پیش روی آن پایان‌نامه‌هایی را تعریف و در فاز آزمایش و تحقیق و تفحص در بحث اقتصاد مقاومتی روی آنها مانور دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار