آزمون مراکز مهارت‌ آموزی در خراسان شمالی برگزار می شود

آزمون جامع کتبی استانداردهای مهارتی هنرجویان بزرگسال مراکز مهارت‌ آموزی دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ٣١ تیرماه و یکم مرداد ماه در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 16 July 2016

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر گفت: آزمون جامع در ٤ رشته تصویرسازی صفحات وب، مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده، گرافیک رایانه ای، هنرآیینه کاری و ١٠ استاندارد مهارت، رایانه‌کار مقدماتی، رایانه‌کار پیشرفته، طراحی امور گرافیکی، کاربر فلش، کاربر فری‌هند، کاربر کورل دراو، مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده، مهارت سالم زیست مقدماتی، سالم زیستن پیشرفته ، هنر در خانه و موسیقی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو مرحله تئوری و عملی برگزار می شود، اظهار داشت: تعداد شرکت ‌کنندگان این آزمون در مرحله تئوری با حضور ٦٥٣ نفر و در مرحله عملی با حضور ٥٩٧ نفر می باشد.

مرحله عملی آزمون مراکز مهارت‌ آموزی خراسان شمالی پنجشنبه ٣١ تیرماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد و مرحله تئوری و عملی جمعه یکم مرداد ماه امسال در دبیرستان سمیه شهرستان بجنورد واقع در ١٧ شهریور برگزار می شود.

٢٣مرکز مهارت آموزی درخراسان شمالی در حال فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار