راهپیمایی روز قدس :

حضورمردم اهل سنت استان کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم اهل سنت استان کرمانشاه در شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر همگام با سایر مردم استان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند
کد خبر: ۲۵۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 01 July 2016
     به گزارش تابناک کرمانشاه مردم منطقه اورامانات با حضور در مسیرهای راهپیمایی آمده بودند تا ضمن اعلام حمایت از آزادی قدس شریف، خشم و انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیسیتی را نشان دهند.
در شهر جوانرود مردم روزه دار با حرکت در مسیر راهپیمایی از میدان مولوی به سمت میدان بسیج علیه جنایات استکبار شعار داده و حمایت خود از آرمان های قدس شریف را اعلام کردند. اقشار مختلف مردم جوانرود در کنار علما و روحانیون خود در راهپیمایی روز قدس حضور یافته بودند تا آزادی قدس شریف را فریاد بزنند.
 در ثلاث باباجانی نیز مردم روزه دار از میدان معلم این شهر به سمت مسجد جامع قدیم راهپیمایی کرده و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی حمایت خود را مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان دادند.
مردم انقلابی پاوه نیز به همراه مسئولان، علما و روحانیون از ساعت ۱۰ صبح با حرکت در مسیر تعیین شده از میدان شهدا به سمت مسجد جامع و با در دست داشتن پلاکاردهایی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم نامشروع اسرائیل را فریاد زدند.
 در روانسر هم مردم اهل سنت با حرکت به سمت میدان شهدای این شهر و سر دادن شعار علیه جنایات رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت کردند. مردم و مسئولان این شهرستان بار دیگر با حضور گسترده خود ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، بر آزادی قدس شریف تاکید کردند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار