مراسم اختتامیه طرح آرامش بهاری لرستان در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه برگزارشد

آئین اختتامیه طرح آرامش بهاری با حضورآیت الله هاشم نیازی خرم آبادی نماینده مردم لرستان در در مجلس خبرگان رهبری در شهرقم برگزار شد ودر این آئین حجت الاسلام مرتضی خاکباز مدیر کل اوقاف لرستان برنامه های اوقاف را احیاء موقوفات و خدمت به امامزادگان، مساجد و برنامه های قرآنی دانست و گفت:من دست یکایک مبلیغن عزیز را که در لرستان حضور داشته اند می بوسم و معتقدم اگر توان بیشتری داشته باشیم در امر تبلیغ هزینه می کنیم .
کد خبر: ۲۰۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 09 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ، آئین اختتامیه طرح آرامش بهاری با حضورآیت الله هاشم نیازی خرم آبادی  نماینده مردم لرستان در در مجلس خبرگان رهبری در شهرقم برگزار شد .

برپایه این گزارش ،در این آئین حجت الاسلام مرتضی خاکباز مدیر کل اوقاف لرستان برنامه های اوقاف را احیاء موقوفات و خدمت به امامزادگان، مساجد و برنامه های قرآنی دانست و گفت:من دست یکایک مبلیغن عزیز را که در لرستان حضور داشته اند می بوسم و معتقدم اگر توان بیشتری داشته باشیم در امر تبلیغ هزینه می کنیم .

وی  افزود: در لرستان مقبره امامزادگان واجب التعظیمی وجود دارند که با یک واسطه و بعضا با 3 واسطه به امام معصوم می رسند .

حجت السلام خاکبازخاطر نشان کرد: 46 بقعه از کف بازسازی شده اند و موقوفاتی وجود دارند که 850 سال پیش وقف شده اند که الان احیاء شده و تبدیل به یک مجتمع بزرگ شده است.

مدیرکل اوقاف استان لرستان مهمترین شاهکار سال گذشته را ساخت آستان مقدس امامزاده محمد بن حسن(ع) در الیگودرز دانست و عنوان کرد: در کوهدشت نیز سرمایه گذاری داشته ایم و در شهر درب گنبد پس از 157 سال که از عمر وقفنامه می گذشت، مردم شریف این شهر نسبت به عقد قرارداد همت گماشته اند که شایسته قدردانی است.

همچنین  در این آئین که مبلغین اعزامی طرح آرامش لرستان حضور داشتند، حجت الاسلام شعبانی مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این آئین از تلاش های اوقاف لرستان برای جذب حداکثری مبلغین و تبلیغ احکام اسلام در خیمه های معرفت تقدیر نمود.

شعبانی گفت: حضرت آیت الله نیازی تنها مجتهد قم هستند که از طرف مرحوم آیت الله تبریزی اجازه اجتهاد دارند

مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف در پایان از برگزارکنندگان این آئین تشکر نمود و برگزاری چنین مراسماتی را باعث مودت و دوستی مبلیغن دانست.  

 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار