کتاب شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه منتشر می‌شود

نویسنده و پژوهشگر استان کرمانشاه گفت: با همکاری بنیاد روایت فتح کتاب زندگینامه شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۷۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 12 February 2016
نویسنده و پژوهشگر استان کرمانشاه گفت: با همکاری بنیاد روایت فتح کتاب زندگینامه شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه منتشر می‌شود.

حجت الاسلام یزدان پرونده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با همکاری بنیاد روایت فتح کتابی در رابطه با زندگی شهدای مدافع حرم به ویژه زندگینامه شهید مهدی نورزی را به چاپ خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر مرحله تحقیق و پژوهش این اثر را به عهده دارم و چند هفته است که با یاری خانواده این شهید بزرگوار جهت تهیه و تدوین کتاب در حال جمع آوری اطلاعاتی جامع هستم.

این پژوهشگر و فعال فرهنگی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین نگارش و تدوین این کتاب ارزشمند را عهده دار هستم و  به یاری خداوند این اثر  برای ارائه در نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت سال ۹۵ آماده می‌شود.

حجت الاسلام پرونده در ادامه گفت: این کتاب در مرحله مصاحبه قرار دارد و انتشارات کتاب نیز بنیاد روایت فتح  است.

این محقق و پژوهشگر کرمانشاهی یادآور شد: در یک نگاه عمیق می‌توان گفت نزدیک به ۸۰ درصد افتخارآفرینی و رشادت رزمنده‌ها در ۸ سال دفاع مقدس در حقیقت نتیجه ارشادهای مادران شهدا می‌باشد.

وی با اشاره به خاطره‌ای در کتاب مذکور از شهید مهدی نوروزی مبنی بر بارز بودن روحیه رزمندگی و رشادت از دوران نوجوانی این شهید بزرگوار استان کرمانشاه، افزود: شهید مهدی نورزی همچنین در خنثی کردن فتنه سال۸۸ و آرام نمودن اوضاع متشنج آن زمان و اقدامات فریب خوردگان علیه رژیم جمهوری اسلامی توانسته به عنوان یک بسیجی حضوری فعال و نقش آفرین داشته باشد.

حجت الاسلام پرونده با بیان خصوصیاتی از جمله مهربانی، شجاعت، دلاوری‌های فراوان شهید نوروزی در دفاع از حق به ویژه حریم اهل بیت(ع) اظهار داشت: در حال حاضر مرحله تدوین و گردآوری اطلاعات برای چاپ کتاب زندگینامه این شهید والا مقام بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار