مسئولین از تنها تیم فوتبالی استان حمایت کنند

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه با بیان اینکه انتظارات بیشتری از مسئولین استان داریم، گفت: مسئولین به مانند مردم از تنها تیم فوتبالی استان حمایت کنند.
کد خبر: ۱۲۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 12 November 2015
عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه با بیان اینکه انتظارات بیشتری از مسئولین استان داریم، گفت: مسئولین به مانند مردم از تنها تیم فوتبالی استان حمایت کنند.

دکتر مصطفی اکبری در جمع خبرنگاران از حمایت های مردم ورزش دوست استان از تنها تیم فوتبالی استان در لیگ کشوری تشکر کرد و افزود: ای کاش مسئولین استان به مانند مردم از تنها تیم استان که حاضر در لیگ کشور است، حمایت کنند.

وی ادامه داد: قطعا این امر بر مسئولین پوشیده نیست که در جامعه ما زمانی که مسابقه فوتبال در حال برگزاری است آمار جرم و جنایت در آن منطقه پایین می آید و همه اقشار جامعه به ورزشگاه می آیند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند.

این عضو هیئت مدیره باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: امروزه آمدن به استادیوم و دیدن یک مسابقه فوتبال به یک تفریح سالم میان جوانان تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود: تیم بعثت کرمانشاه بازی به بازی روند رو به رشدی را دنبال کرده و نمایند‌ه‌ای شایسته و با شخصیت برای استان کرمانشاه در لیگ کشور است.

اکبری  از مردم فهیم کرمانشاه که برای تشویق تیم خود به استادیوم می آیند تشکر کرد و گفت: خوشبختانه تماشاچیان ما فرهنگ و اصالت مردم کرمانشاه را تا به اینجا بسیار خوب به تمامی تیم های میهمان معرفی کرده اند و تمامی تیم های میهمان که تا به امروز به کرمانشاه سفر کرده اند هیچ گونه اعتراضی به تماشاچیان نداشته اند و این نشان از فرهنگ و معرفت مردم استان دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین ورزش دوست استان تقاضا داریم که به مانند مردم از تنها نماینده استان در لیگ های کشوری حمایت همه جانبه کنند تا بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار