امام جمعه موقت بیرجند:

شهادت‌ها، خللی در راه پرقدرت اسلام ایجاد نخواهد کرد

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به شهادت شهید راه مقاومت «سیدحسن نصرالله»، گفت: اگر مردم با ولایت آشنا شده و در میدان باشند، افراد مختلف و قوی تر، جای افراد از دست رفته را پر می‌کنند و این راه پرقدرت تر ادامه پیدا خواهد کرد چراکه با این شهادت‌ها و جنایت‌ها مومنان به وحشی گری و خباثت استکبار بیشتر پی می‌برند.  
کد خبر: ۱۱۸۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ 02 October 2024


حجت الاسلام محمد مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک خراسان جنوبی، با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران، گفت: باتوجه به مسلح شدن رژیم صهیونیستی و حمایت تسلیحاتی آمریکا از آن، عقل سلیم حکم می‌کند از خود دفاع کنیم از طرفی برطبق همین عقل از سلاح هسته‌ای بهره ببریم.  
وی تاکید کرد: تجهیز به این تسحیلات به عنوان وسیله دفاعی در برابر مستکبران ضروری است اما تشخیص اینکه آیا بدون این نوع سلاح می‌توانیم دفاع کامل داشته باشیم با مقام معظم رهبری و مسئولان رده بالا است.  
امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: طبیعی است اگر بدون سلاح هسته‌ای بتوانیم مقابله کنیم خوب است اما اگر چاره‌ای نداشته باشیم شرعا و عقلا لازم است از این نوع سلاح استفاده کنیم.  


مختاری در پاسخ به این سوال که پس از شهادت سیدحسن نصرالله چگونه باید از جبهه مقاومت حمایت کرد، گفت: در تاریخ اسلام بزرگ تر از این فرد مانند پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و امام خمینی(ره) را به عنوان اساتید سیدحسن نصرالله را از دست داده‌ایم.  
وی ادامه داد: پرکشیدن این اشخاص با ان عظمت نتوانست هیچ خللی در مسیر اسلام ایجاد کند، بنابراین شهادت سیدحسن نصرالله نیز خللی ایجاد نخواهد کرد، دین ما یک مکتب، اعتقاد و حق است و وابسته به افراد نیست.  
مختاری بیان کرد: در اندیشه ما دین خداست و تا خدا زنده است که البته او حی لایموت است، این راه پایدار است اما چند و چون و چگونگی آن متناسب با زمان است.  
وی با بیان اینکه ما ولایت و مکتبی قوی داریم، افزود: اگر مردم با ولایت آشنا شده و در میدان باشند، افراد مختلف و قوی تر جای افراد از دست رفته را پر می‌کنند و این راه پرقدرت تر ادامه پیدا خواهد کرد چرا که با این شهادت‌ها و جنایت‌ها مومنان به وحشی گری و خباثت استکبار بیشتر پی می‌برند.  


مختاری همچنین گفت: از طرفی با جنگی که پیش آمد زمینه حضور موثر نخبگانی چون تهرانی مقدم‌ها فراهم شد. با توجه به عملیات دیشب لازم می‌دانم این نکته را بیان کنم که مردم ما با قوت، امید و نشاط و با تکیه بر سه عنصر فرهنگ اسلامی ایرانی، ولایت فقیه و تکریم و خدمت مردم راه خود را ادامه دهند. از طرفی باید با تکریم، مردم را در صحنه نگه داریم که یقینا قوی خواهیم شد و استکبار هیچ شانسی در برابر اراده مردم ما ندارد.

 

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار