آخرین شنیده‌ها از گزینه‌های استانداری خراسان جنوبی در وزارت کشور

گروه استان‌ها- شنیده‌ها حاکی از آن است که پنج گزینه از خراسان جنوبی برای تصدی سمت استانداری این استان در وزارت کشور مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند، در حالی که برخی چهره‌های مطرح در تهران چندان در این روند به چشم نمی‌آیند.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹ 01 October 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، براساس شنیده‌ها از یک فعال سیاسی در تهران، اخیراً پنج نفر از خراسان جنوبی برای تصدی سمت استانداری این استان در وزارت کشور مصاحبه شده‌اند که در بین آن‌ها یک فرد با اصالت خراسانی حضور دارد. این فرد سال‌هاست در تهران زندگی می‌کند و در حوزه اقتصادی فعالیت دارد.

این فعال سیاسی، که عضو ستاد دکتر پزشکیان در تهران است، اظهار داشت که گزینه‌هایی که در خراسان جنوبی برای استانداری مطرح می‌شوند، در تهران چندان شناخته‌شده نیستند. وی همچنین از تلاش‌های صولت مرتضوی برای انتصاب افرادی خبر داد که ممکن است برخی از آن‌ها برای این سمت انتخاب شوند.

این فعال سیاسی همچنین به پیگیری‌ها برای انتصاب حجت نظری اشاره کرد؛ فردی که فرزند شهید، اهل گیلان و دارای رویکردی مثبت است. اما به گفته او، وزارت کشور تمایل دارد فردی از درون این وزارتخانه برای سمت استانداری انتخاب شود.

وی همچنین از نام‌هایی مانند سید محمدرضا بنی‌تبار، از مدیران اقتصادی و علی جمالی، از چهره‌های با نفوذ در حوزه پتروشیمی و صنعت نفت نام برد. با این حال، تأکید کرد که گزینه‌ای مانند حبیبی بیشتر در حد شایعه است، مگر اینکه واقعاً نمایندگان مجلس از او حمایت کنند.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار