۱۵۰۰ هکتار زمین در لرستان برای سرمایه گذاری در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت

گروه استان‌ها- استاندار لرستان گفت: طی دو ماه گذشته ۱۵۰۰ هکتار زمین موردنیاز برای اجرای طرح‌های کشاورزی در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹ 24 September 2024

به گزارش «تابناک لرستان»، ابوطالب شفقت ظهر امروز در نشست با سرمایه‌گذاران آمود و جمعی از مدیران لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: لرستان با وجود ظرفیت‌های بسیار زیادی که دارد، در حوزه سرمایه‌گذاری بسیار ضعیف است.
وی افزود: اقتصاد لرستان در حوزه کشاورزی است و ظرفیت‌های طبیعی زاگرس بسیار بالاتر از البرز اس، اما البرز به دلیل نزدیکی با پایتخت موردتوجه سرمایه‌گذاری قرار گرفته است. 

شفقت از برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و تصریح کرد: در مجموعه کشت و صنعت کار‌های بسیار خوبی صورت‌گرفته و صنعتی مانند پارسیلون از فعالیت با بیش از ۲ هزار کارگر امروز بیکار و غیرفعال رها شده و نیازمند سرمایه‌گذاری است. 

وی با اشاره به فعالیت مجدد واحد‌های تولیدی در سال‌های اخیر عنوان کرد: در دولت شهید رئیسی اقدامات بسیار خوبی صورت‌گرفت و حدود ۶۰ درصد صنایعی که درگذشته تعطیل شده بود مجددا فعال شد. 

شفقت با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در لرستان وجود دارد افزود: در دو ماه گذشته سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه کشاورزی داشتیم و حدود هزار و ۵۰۰ هکتار زمین موردنیاز برای اجرای طرح کشاورزی با همکاری دستگاه‌های متولی شهرستان سلسله در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شده است و کار در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار