سفر رئیس فدراسیون ژیمناستیک به بیرجند

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی گفت: رئیس فدراسیون ژیمناستیک برای شرکت در مجمع عمومی سالانه هیئت ژیمناستیک استان 27 مهرماه جاری به بیرجند سفر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 12 October 2015
    
رضا زنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مهمترین رویکرد هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی توسعه و تعمیم این رشته ورزشی به همه شهرستان‌ها و بخش‌های جامعه در راستای تشکیل کلوپ‌های خصوصی و مردم نهاد است.
وی افزود: بیشترین حجم کاری هیئت ژیمناستیک استان در جذب ورزشکاران رده‎های سنی پایه برای تربیت و پشتوانه‌سازی نوجوانان و نونهالان به سمت سایر رشته‎های ورزشی سرعتی و مقاومتی است.
رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی تصریح کرد: آموزش و توسعه ورزش ژیمناستیک در مهد کودک‌ها، آموزشگاه‎های پیش‎دبستانی و مدارس ابتدایی از برنامه راهبردی و اجرایی هیئت بوده و تاکنون در بسیاری از اماکن آموزشی دوره‌های آموزشی برگزار شده است.
زنگویی یادآور شد: در حوزه برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری ژیمناستیک نیز هیئت فعالیت‌هایی داشته است و در سال جاری نیز برنامه برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 را در دستور کار دارد.
وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی روز پنجشنبه 23 مهر ماه جاری یک دوره مسابقات ژیمناستیک ویژه بانوان در سالن ورزشی بهاران برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی از سفر رئیس فدراسیون ژیمناستیک به بیرجند خبر داد و افزود: درویش‎زاده در مجمع عمومی هیئت ژیمناستیک که 27 مهر ماه جاری برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
وی برجسته‌ترین اقدامات هیئت ژیمناستیک از ابتدای سال جاری تاکنون را برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در دو سالن بهاران و شهید کوشهای بیرجند عنوان کرد و یادآور شد: بیش از هزار ژیمناستیک‌کار خراسان جنوبی سازماندهی شده‌اند و از این تعداد حدود 420 ورزشکار دختر و پسر در دو دوره مسابقات ورزشی حضور پیدا کرده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار