با افتتاح یک ایستگاه آتش نشانی:

تعداد ایستگاه های بجنورد به بالاتر از استانداردهای کشوری خواهد رسید

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت:با احداث یک ایستگاه آتش نشانی در گلستان شهر تعداد ایستگاه های بجنورد به بالاتر از استانداردهای کشوری ارتقا می یابد
کد خبر: ۱۰۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 03 October 2015

علی گودرزی در گفتگو با تابناک خراسان شمالی،با بیان اینکه در کشور باید به ازای 50 هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی وجود داشته باشد،افزود:بجنورد با 210 هزار نفر جمعیت دارای 4 ایستگاه است که با استاندارد کشوری همگام است و با بهره برداری از ایستگاه گلستان شهر و شهرک ولیعصر به بالاتر از استانداردهای کشوری می رسیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت ایستگاه گلستان شهر از 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است،اعتبار هزینه شده برای ساخت این ایستگاه را 5 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این ایستگاه در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع احداث که اعتبار آن از محل وزارت کشور و تملک دارایی تامین شده و پس از بهره برداری 15 نفر نیروی استخدامی فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: پراکندگی جمعیت در سطح بجنورد بالا است و گلستان شهر نیز به دلیل وسعت و ساکن شدن جمعیت زیادی از اهالی بجنورد در این منطقه،نیاز مبرم به ایستگاه آتش نشانی برای تامین امنیت شهروندان دارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد از کمبود تجهیزات آتش نشانی در این سازمان خبرداد و افزود: با وجود اینکه درخواست تجهیزات برای ایستگاه گلستان شهر داشته ایم، هنوز این تجهیزات در اختیار ما قرار نگرفته و قرار است این ایستگاه گلستان شهر با تجهیزات موجود پوشش داده شود.

وی در ادامه بیان کرد: برای ایستگاه آتش نشانی شهرک ولیعصر نیز زمینی به مساحت 1600 متر از اداره مسکن و شهرسازی دریافت شده است که عملیات اجرایی این طرح از سال 95 آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون چهار ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر بجنورد وجود دارد که 83 نیروی انسانی آتش نشان در این ایستگاه ها فعالیت دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار