تابناک-رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در هرمزگان گفت: دولت آینده دولت کار و تلاش است و آیت الله رئیسی آمده ‌که چرخ سانتریفیوژها را در کنار چرخ زندگی مردم و اقتصاد بچرخاند و به حرکت در بیاورد.
کد خبر: ۹۷۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 21 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، ابوالقاسم جراره رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در همایش گرامیداشت 28 خرداد و تقدیر از اعضای ستاد مرکزی و ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان اظهارداشت: استان هرمزگان در انتخابات به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفت و حضور پرشوری در انتخابات از خود به نمایش گذاشت و مایه مباهات و افتخار است که میزان مشارکت مردم هرمزگان در انتخابات و میزان رای مردم استان به آیت الله رئیسی از میانگین کشوری بالاتر است.

وی افزود: مقام دوم در آرای ریاست جمهوری آرای باطله و سفید بودند معنای این آرا اعتراض مردم به شرایط موجود و عملکرد دولت فعلی است که امیدواریم در 4 سال آینده با عملکرد مثبت دولت جدید فضا متفاوت‌تر شود.

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان تاکید کرد: دشمنان تمام تلاش و برنامه ریزی هایشان را برای کم رنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای انجام دادند و از تمام ظرفیت‌هایشان بهره گرفتند اما خوشبختانه شاهد عملکرد صحیح مردم و حضور پرشورشان بودیم.

جراره عنوان کرد: دولت آیت الله رئیسی آمده است که صادقانه با مردم حرف بزند و مشکلات را با کمک مردم حل کند قطعا ما هم قائل بر این هستیم که نباید انتظار معجزه داشت اما معتقدیم اگر دولت تمام تلاش خود را به کار بگیرد می‌توانیم شاهد اتفاقات خوب و مثبت در کشور باشیم.

وی ابرازداشت: یقین داشته باشیم که اگر بخاطر رضای خداوند متعال قدم برداریم و برای خدا قلم بزنیم و عمل کنیم خداوند به قدم‌ها و قلم ما و تلاشمان برکت می‌دهد و این برکت موجب موفقیت‌های روزافزون خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در هرمزگان تاکید کرد: دولت آینده دولت کار و تلاش است و آیت الله رئیسی آمده است که چرخ سانتریفیوژها را در کنار چرخ زندگی مردم و اقتصاد بچرخاند و به حرکت در بیاورد.

جراره خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید قرار بود تدبیر کند و امید را به جامعه تزریق کند؛ قرار نبود نسل جوان و پرتلاش ما مایوس شود قرار نبود وضعیت مسکن، ازدواج، تورم و ارزش پول ملی به این شکل باشد و دولت آیت الله رئیسی آمده است تا با حمایت مردم خدمتگزاری را به ریل اصلی خود برگرداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار