تابناک هرمزگان- هفت فیلم کوتاه تولید شده توسط 15 دانش آموز هنرستان «ام سلمه» شهر سوزا با موضوع خلیج فارس و فرهنگ بومی ساکنان جزیره قشم به نمایش در آمد.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ 01 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  ادریس راموز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم اظهار داشت: برنامه ریزی های خوبی جهت توسعه فعالیت های هنری و برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای دانش آموزان جزیره قشم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دوره های متنوع مرتبط با هنر سینما و فیلمسازی برای دانش آموزان با هدف معرفی جنبه های مختلف فرهنگی و تمدنی ساکنان جزیره قشم در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در آینده شاهد برپایی یک جشنواره فیلم کوتاه درباره جنبه های مختلف فرهنگ، هنر، اقتصاد و تمدن جزیره قشم باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش دانش آموزان برای ساخت این فیلم های کوتاه، گفت: ظرفیت ها و توانمندی های خوبی در میان دانش آموزان و نوجوانان جزیره قشم وجود دارد که برای توسعه و تربیت آن برنامه ریزی خواهیم کرد.

محمد غفاری تصریح کرد: ایجاد باشگاه فیلمسازان نوجوان قشم با هدف آموزش اصول هنری و آشنایی بیشتر دانش آموزان با مراحل ساخت فیلم های کوتاه و بلند سینمایی یکی از برنامه هایی که در آینده نزدیک اجرایی می شود.

در بخش دیگری از این مراسم دانش آموزان به بیان توضیحاتی درباره فرآیند تولید فیلم های خود پرداختند و آثار آنها مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
براساس این گزارش، در این مراسم از صدیقه استبرقی، مدیر، اکرم مقدسی معاون و عبدالله شادمان، مربی و معلم هنرستان ام سلمه تقدیر شد. در پایان این برنامه نیز از دانش آموزان پریا توزنده جانی، ثنا شیرویه، مریم سلامی، فاطمه تلنگ، فریما چرسی، حذیفه شادمان، مبینا اسلامی، هلن کمالی، محدثه معادی، غزل تلنگ، آسیه شاهی، مائده داربری، آمنه دریانورد، رومینا سپهری، اسما سفاری، مینا کشاورز، فاطمه دنیاگرد و مرجان مطوری به سبب فعالیت هنری و فیلمسازی آنها تجلیل شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار