تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد: بی تردید در صورت مشاهده هرگونه ترک فعل و اقدام منجر به خسارت یا نارضایتی مردم در نتیجه قطعی های مکرر برق ، متخلفین تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۶۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 29 May 2021

به گزارش تابناک هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور قضایی به منظور جلوگیری از قطعی های مکرر برق در این استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی ناشی از شروع فصل گرما در هرمزگان و قطعی های مکرر برق که موجبات نارضایتی شهروندان و بعضاً ؛ بروز مشکالت متعددی در صنوف مختلف را سبب شده است ، رسیدگی ویژه به این موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

علی صالحی در ادامه افزود: در راستای احقاق حقوق عامه به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مأموریت داده شد تا ضمن هماهنگی با دستگاه های متولی ، تمهیدات لازم را به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم در موضوع قطعی های مکرر برق مشترکین اتخاذ نماید.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با ورود مدعی العموم به موضوع قطعی های مکرر برق و در راستای عمل به دستور العمل نظارت و پیگیری حقوق عامه ، فوراً دستوراتی به منظور مدیریت مصرف برق در سراسر استان با هدف جلوگیری از قطع برق مردم و مشترکین خانگی صادر و ابلاغ شد.

وی همچنین اظهارداشت: دستورات ویژه ای نیز برای مقابله با استحصال غیر مجاز رمز ارزها و جمع آوری مزرعه های استخراج ارز دیجیتال ، خطاب به مأمورین پلیس امنیت اقتصادی و فرماندهی انتظامی استان صادر شده است.

علی صالحی یادآور شد : براساس وظیفه ذاتی قوه قضاییه در صیانت از حقوق عامه مقرر شد ؛ با اتخاذ تدابیر لازم ، نسبت به جلوگیری از قطع برق مشترکین خانگی به سرعت اقدام شود و در صورت اضطرار و لزوم قطع برق ، قبل از هر گونه اقدام ، توجیه فنی آن به دادستانی مرکز استان اعلام گردد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: بی تردید در صورت مشاهده هرگونه ترک فعل و اقدام منجر به خسارت یا نارضایتی مردم در نتیجه قطعی های مکرر برق ، متخلفین تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار