نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: کاندیداها باید دارای دیدگاه و برنامه‌های شفاف باشند البته نباید این موضوع تنها به کاندیداها خلاصه شود بلکه باید مردم و مسئولان نظارت بر انتخابات نیز دارای ویژگی شفافیت باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز نظارتی شفاف بر برخی از کاندیداها داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 29 May 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: جعفر قادری با اشاره به ایجاد چالش شفافیت بیان کرد: افرادی که در انتخابات به عنوان داوطلب خود را در معرض رأی افراد قرار می‌دهند باید دارای برنامه ریزی های شفاف و هدفمند باشند و صرفاً برای جذب رأی مردم نباید در صحنه انتخابات حضور یابند و مسئله برنامه و طرح را به آینده واگذار کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: کاندیداها باید دارای دیدگاه و برنامه‌های شفاف باشند البته نباید این موضوع تنها به کاندیداها خلاصه شود بلکه باید مردم و مسئولان نظارت بر انتخابات نیز دارای ویژگی شفافیت باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز نظارتی شفاف بر برخی از کاندیداها داشته باشند.

قادری تاکید کرد: نباید برخی از داوطلبان با یکدیگر مقایسه شود بلکه باید هر داوطلب در شرایط یکسان با هم مقایسه شوند و نباید داوطلبی که تازه در گام نخست است با داوطلبی که بیش از ٣٠ سال از عمر مدیریتی و اجرایی آن گذشته است مقایسه شود.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: فردی که ٣٠ سال از عمر مسئولیتی وی گذشته است اگر دارای مشکلات مالی و هزینه مالی سنگین در انتخابات باشد باید مورد پایش دستگاه‌های نظارتی، رسانه‌ها و مردم باشد که این هزینه‌ها از چه منبعی بوده است تا بتوان به شفافیت در تبلیغات انتخاباتی نیز دست پیدا کرد.

قادری در ادامه تصریح کرد: رسانه‌ها نیز در این میان باید نسبت به بیان صحیح و شفاف کاندیداها، بیان دیدگاه‌ها و ارائه سابقه کاندیداها اقدام کنند تا شفافیت در اطلاع رسانی نیز ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار