امام جمعه گله‌دار گفت: جای تأسف است که شاهد عملکرد ضعیف دولت‌مردان و شورای شهر در این دوره بودیم و امیدواریم با انتخاب کاندیداهای اصلح زمینه حل مشکلات مردم فراهم شود.
کد خبر: ۹۶۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 29 May 2021

تابناک فاری به نقل از مهر:حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: آنچه دغدغه نظام، رهبری و مردم انقلابی است، حضور حداکثری در انتخابات است و ما باید بر خلاف نظر دشمن انتخاباتی پر شور داشته باشیم.

وی در مورد منویات رهبر انقلاب در مورد انتخابات افزود: آنچه دغدغه نظام، رهبری و مردم انقلابی است، حضور حداکثری در انتخابات است و باید توجه داشته باشیم که در بین نامزدهای انتخاباتی فرد اصلح را انتخاب کنیم و لازم است فعالیت‌های انتخاباتی ما به دور از تخریب دیگر نامزدها باشد.

امام جمعه گله‌دار گفت: جای تأسف است که شاهد عملکرد ضعیف دولت‌مردان و شورای شهر در این دوره بودیم و امیدواریم با انتخاب کاندیداهای اصلح زمینه حل مشکلات مردم فراهم شود.

گنجی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به ایام آزادسازی خرمشهر گفت: حقایقی مهم از دوران دفاع مقدس وجود دارد که این مفاهیم باید توسط رزمندگان و خانواده محترم شهدا گفته شود و با کمک اصحاب رسانه و اهل قلم برای عموم مردم بیان شود.

وی عنوان کرد: از ویژگی‌های عملیات آزادسازی خرمشهر می‌توان به زمان کم آماده‌سازی و طراحی آن وسعت بسیار زیاد منطقه نبرد، طولانی بودن زمان عملیات، وجود موانع قوی و دشوار اطراف منطقه و حجم بی‌نظیر تلفات دشمن اشاره کرد و لذا این عملیات غرورآفرین در چهار مرحله باعث آزادسازی شهر خرمشهر شد.

او گفت: پس از موفقیت در عملیات آزادسازی خرمشهر، امام خمینی (ره) در پیامی به مردم و رزمندگان، از آنان تشکر کردند و همه پیروزی و موفقیت‌ها را ناشی از الطاف بیکران الهی دانستند.

امام جمعه گله‌دار در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: یکی از نشانه‌های ایمان و عامل پیروزی در جنگ، ثبات قدم و استقامت در مبارزه است و همچنین یاد و ذکر خداوند، اطاعت از خدا و رسول، عدم اختلاف و صبر و پایداری از عوامل پیروزی در تمام نبردها است.

گنجی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به تحولات جهانی گفت: همانطور که رئیس پارلمان سوریه اعلام کرد بشار اسد با ۹۵ درصد آرا در انتخابات این کشور پیروز شده و پیروزی بشار اسد، پیروزی ایران اسلامی و مردم سوریه است.

وی افزود: همچنین در هفته گذشته مردم قهرمان فلسطین نیز در جنگ با اشغالگران به موفقیت دست یافتند و توانستند خسارت‌های سنگین و مهمی را به سرزمین‌های اشغالی وارد سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار