مسئول زراعت جهادکشاورزی شهرستان کازرون گفت: متوسط برداشت پیاز در هر هکتار در شهرستان کازرون را ۴۰ تن بیان کرد و افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان زمان برداشت بیش از ۱۰ هزار تن محصول از مزارع این شهرستان برداشت و به بازار سراسر کشور ارسال شود.
کد خبر: ۹۶۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 29 May 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مریم پورحسینی مسئول زراعت جهادکشاورزی شهرستان کازرون با بیان اینکه برداشت پیاز در سطح ۲۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان کازرون آغاز شده است، اظهار کرد: برداشت پیاز در این شهرستان از اوایل خرداد ماه آغاز و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت.

او، متوسط برداشت پیاز در هر هکتار در شهرستان کازرون را ۴۰ تن بیان کرد و افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان زمان برداشت بیش از ۱۰ هزار تن محصول از مزارع این شهرستان برداشت و به بازار سراسر کشور ارسال شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عمده پیاز کشت شده در شهرستان کازرون در بخش جره و بالاده واقع شده است تصریح کرد: شرایط مناسب آب وهوایی در شهرستان کازرون، استفاده از بذر مناسب، آبیاری اصولی و رعایت اصول کاشت از سوی کشاورزان از جمله دلایل تولید خوب پیاز است.

مسئول زراعت جهادکشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد:: ارقام پیاز کشت شده در این شهرستان شامل سفید شیری، زرد طلایی و قرمز است و پیاز قرمز کشت شده در این شهرستان به دلیل کیفیت انبارداری بالا و طعم و مزه خاص خود بازار پسندی بالایی دارد.

برچسب ها: برداشت ، پیاز ، کازرون ، بازار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار