معتمد اهالی منطقه گلدشت دشتستان:
تابناک- معتمد اهالی منطقه گلدشت دشتستان گفت: علیرغم قول مسئولین تامین حق آبه اهالی گلدشت، میلک و پلنگی از سد رئیسعلی دلواری محقق نشد.
کد خبر: ۹۶۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 25 May 2021

حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بوشهر، اظهارداشت: با توجه به اینکه سد رئیسعلی دلواری در منطقه روستاهای گلدشت، میلک و پلنگی احداث شده و در زمان احداث خسارات جانی و مالی بسیاری به مردم این منطقه وارد کرد، مقرر گردید حق آبه مردم از این سد تخصیص یابد.

وی افزود: درحال حاضر مازاد آب تقسیمی از بخش شبانکاره به بعد از منطقه شوره زار به دریا سرازیر و به هدر میرود اما حتی یک قطره آب جهت آب رسانی امور کشاورزی به مردم این منطقه تخصیص نمیابد.

معتمد اهالی منطقه گلدشت دشتستان بیان کرد: تمام قول ها و طرح های مطالعاتی در زمینه آبرسانی مانند دیگر وعده های مسئولین دروغ بوده و سبب یاس و نا امیدی شده است.

جعفری تصریح کرد: در سال‌های گذشته قبل از انشعاب خط لوله دالکی برازجان آب لوله شاپور، آب این منطقه را تامین میکرد که پس از خراب شدن یکی از لوله ها مسئولین بدون توجه به سلامت افراد ساکن این منطقه آب آشامیدنی این روستا به دریاچه سد رئیسعلی دلواری که محل شرکت های پرورش ماهی و آزمایش سموم و فضولات جهت بهره برداری ماهیان پرورشی و جلبک‌ها و آبزیان بوده است.

وی گفت: تخصیص آبی که حتی احشام نیز از خوردن آن خودداری میکنند از سوی مسئولین به مردم باید مورد مجازات کیفری قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار