استاندار هرمزگان
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: با اطلاع رسانی درست و دقیق توسط روابط عمومی ها، بسیاری از مشکلات و نارسائی ها رفع می‌شود و میزان رضایتمندی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۶۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 20 May 2021

 به گزارش خبرگزاری تابناک از هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در آیین گرامیداشت هفته روابط عمومی در استان هرمزگان که با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان برگزار شد، با تشکر و قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان روابط عمومی استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، عنوان کرد: کار روابط عمومی بسیار مهم است و با اطلاع رسانی درست و دقیق توسط روابط عمومی ها، بسیاری از مشکلات و نارسائی ها رفع می‌شود و میزان رضایتمندی مردم نیز افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه کارهای مهم و بزرگ انجام شده توسط دولت در شرایط شیوع کرونا و جنگ اقتصادی باید به درستی تبیین و مطرح شود، ادامه داد: کشور در سال گذشته بدون تکیه به درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت اداره شد و با این وجود، پروژه‌های مختلف به سرانجام رسید و تلاش شد کمبودی در بازار نباشد و کالاهای مختلف به وفور در بازار موجود باشند.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین دولت توجه ویژه‌ای به تامین امنیت داشت و در کنار آن، بهداشت و درمان، آموزش، تامین معیشت مردم و نیازهای بازار و اشتغال مورد توجه قرار گرفت.

همتی با بیان اینکه باید با اطلاع رسانی دقیق، آگاهی مردم از فرآیند انجام کارها افزایش یابد، تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید از بهترین نیروها برخوردار باشند و اقدامات را به زبان حال مردم به جامعه منتقل کنند تا مردم بدانند با وجود مشکلات، جامعه ایران اسلامی رو به پیشرفت است.

وی گفت: با تلاش فراوان دولت، زیرساخت‌های گسترده در کشور از جمله در هرمزگان ایجاد شده و هر هفته در حال افتتاح است و یکی از مهمترین کارهای دستگاه‌ها در اختیار روابط عمومی هاست که باید با شناخت دقیق از وظایف، رسالت اطلاع رسانی این عملکرد و اقدامات را به خوبی انجام دهند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه با توجه به کار و وظایف عظیم روابط عمومی استانداری، از این مجموعه رضایت دارم، خاطرنشان کرد: در این عرصه جای کار فراوانی وجود دارد و روابط عمومی استانداری باید هماهنگی و نظارت بر دیگر روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی استان را نیز انجام دهد.

همتی با بیان اینکه هرمزگان طی چهار سال اخیر از فعال ترین استان های کشور بوده و بیشترین میزان سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت ها در آن انجام شده است، اظهار داشت: این موارد باید با فکر، اندیشه، هنر، قلم و احساس مسئولیت خوب روابط عمومی ها به مردم بیان شود.

وی بر لزوم تلاش روابط عمومی ها در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تاکید کرد و افزود: قطعا مردم عزیز ایران اسلامی و استان هرمزگان، بار دیگر مشارکت گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت و این مشارکت موجب اقتدار و سربلندی بیشتر ایران اسلامی می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان روابط عمومی های استان، بیان داشت: تلاش شبانه‌روزی روابط عمومی ها در راستای اطلاع رسانی دقیق و درست، موجب افزایش امیدواری و نشاط در جامعه می‌شود.

فاطمه رکن الدینی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان نیز در این نشست با تشکر از حمایت های دکتر همتی استاندار هرمزگان از مجموعه روابط عمومی استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا، امکان برگزاری همایش روابط عمومی ها و مراسم در هفته روابط عمومی وجود نداشت، لذا طبق دستور جنابعالی مکاتبه با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، برای تجلیل و قدردانی از روابط عمومی هر مجموعه صورت گرفت.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، پیگیری برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز، تولید کلیپ عملکرد، تدوین کتاب عملکرد دولت در استان و انعکاس و انتشار گسترده اخبار، تصاویر و کلیپ ها از طریق سایت استانداری، پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور و کانال ها، گروه‌ها و صفحات فضای مجازی را از جمله این اقدامات برشمرد.

وی افزود: استاندار هرمزگان در یک سال گذشته نزدیک به ۷۰ سفر شهرستانی جهت بررسی مشکلات، افتتاح پروژه ها و دیدار مردمی داشته که توسط روابط عمومی و رسانه های استان به خوبی پوشش خبری داده شده است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان با بیان اینکه با توجه به شرایط شیوع کرونا، مجوز برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان صادر نشد، افزود: اما به زودی به صورت الکترونیکی این انتخابات برگزار خواهد شد و طبق رایزنی و مکاتبات انجام شده با وزارت کشور، روابط عمومی های صنایع بزرگ، بانک ها و بخش خصوصی نیز با هماهنگی روابط عمومی استانداری می توانند در این دوره شرکت کنند.

در پایان این نشست دکتر همتی استاندار هرمزگان، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مدیرکل و کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، تجلیل و قدردانی کرد.

همچنین مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان با اهدای هدایایی از کارکنان این اداره کل تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/۹۰۶۳

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار