مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر:
تابناک- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در شرایط فعلی که موضوع بیکاری یکی از چالش‌های پیش روی کشور است وظیفه مهارت‌آموزی و توانمندسازی نیروی انسانی را بر عهده دارد.
کد خبر: ۹۶۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 15 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالمجید دوراهکی در نشست کارگروه مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه نیروهای مسلح استان بوشهر، اظهار کرد: دانشجویان یکی از دو جامعه بزرگ هدف ما در فنی و حرفه‌ای هستند که بعد از فارغ التحصیلی وارد محیط کار صنعتی می‌شوند.

وی افزود: بر همین اساس لازم است تا دانشجویان ما از حالت دانشی به حالت دانشی مهارتی تبدیل شوند که در همین راستا با تعاملی که بین دانشگاه‌های استان و مجموعه فنی و حرفه‌ای ایجاد شده است مرکز مشاوره شغلی و مهارت‌آموزی توسط فنی و حرفه‌ای در تمام این دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر، تصریح کرد: سربازان نیز یکی دیگر از جامعه بزرگ هدف ما هستند که بعد از پایان دوران سربازی وارد بازار کار می‌شوند که با حمایت نیرو‌های مسلّح مستقر در استان بوشهر توانستیم دوره‌های مهارت‌آموزی ویژه این عزیزان را به خوبی برگزار کنیم به طوری که استان بوشهر مقام اوّل کشوری را در زمینه مهارت‌آموزی نیرو‌های وظیفه در سال‌های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ کسب کرد.

دوراهکی با اشاره به طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه، گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت سربازان برای اشتغال و توسعه استان بکار گیریم، طرح مهارت آموزی فراگیران در اولویت قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار