پیشنهادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان
سه طرح و برنامه فرهنگی پیشنهادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در وزارتخانه، تایید و قرار شد برای اجرا به تمام استان‌های کشور ابلاغ شود.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ 12 May 2021

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: این طرح‌ها شامل طرح برنامه پنج ساله توسعه کمی و کیفی فرهنگ و هنر در استان‌ها برای رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب ۵ سال آینده، تصویب ۹ کارگروه در شورای فرهنگ عمومی برای استفاده از ظرفیت بیشتر از نهاد‌های دیگر و رصدخانه فرهنگی و اجتماعی استان‌ها برای پایش برنامه‌ها، بهنگام سازی و مطالعه و تحلیل فعالیت‌های فرهنگی و پایش و سیاستگذاری دقیق فرهنگی هستند.
حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی افزود: برنامه پنج ساله توسعه کمی و کیفی فرهنگ و هنر استان اصفهان برای اولین بار در کشور و استان اصفهان تدوین شده است و اکنون در مرحله ویراستاری، تدوین نهایی و چاپ قرار دارد.
وی گفت: برای نیازسنجی و ظرفیت سازی و اینکه در تمام شهر‌ها زیرساخت‌های فرهنگی ایجاد شود و توسعه مولفه‌ها، رویداد‌ها، فعالیت‌ها و جریان سازی فرهنگی در سطح شهر‌ها، بخش‌ها و شهرستان‌ها صورت بگیرد باید برنامه و سند چشم انداز فرهنگ و هنر داشته باشیم و در مسیر آن حرکت کنیم.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین افزود: شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه رتبه برتر در استان را دارد و تاکنون تلاش‌های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه فرهنگ دینی داشته است.
حجت الاسلام معتمدی گفت: طرح دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی و سیر مطالعاتی آشنایی با منظومه فرکی رهبرمعظم انقلاب از طرح‌های فرهنگی خوبی است که در شاهین شهر برگزار می‌شود و می‌تواند برای دیگر شهرستان‌ها الگو باشد.
وی افزود: شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها باید موضوع انتخابات را در رأس جلسات قرار دهد و مردم را برای حضور در انتخابات پرشور و همه جانبه آماده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار