تابناک-رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان خواستار تلاش بیشتر مسئولین در امر مانع زدایی از تولید شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 03 May 2021

توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین کارگران/مسئولین برای مانع زدایی در تولید تلاش بیشتری کنند

به گزارش تابناک از بندرعباس؛ سرگرد امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در آیین تجلیل از کارگران و مدیران نمونه استان هرمزگان اظهارداشت: در هفته کار و کارگر بحمدالله برنامه های خوبی با هماهنگی ستاد برگزاری این هفته انجام شده است و تعامل خوبی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت پذیرفته است.

 

وی افزود: در هفته کار و کارگر برنامه هایی از جمله تجدید میثاق با شهدا، دیدار با کارگران فصلی، برنامه افطاری کارگران فصلی و ساختمانی، سرکشی از ایتام خانواده های کارگری و توزیع بسته های معیشتی در دستور کار قرار گرفته است.

 

شهبازی بیان کرد: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون در 7 مرحله کمک های مومنانه معیشتی بین کارگران توزیع شده است و امروز در مرحله هشتم رزمایش کمک های مومنانه 5 هزار بسته معیشتی دیگر بین کارگران توزیع می شود که در تامین آن صنایع استان هرمزگان نیز مشارکت داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها در سایر شهرستان های استان نیز برگزار می شود و فقط محدود به مرکز استان نیست.

 

 

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان تاکید کرد: انتظاری که از مسئولین و مدیران داریم این است که در بحث مانع زدایی ها در تولید بیشتر تلاش کنند چنانچه در این مسئله شاهد مشکلاتی هستیم.

 

توزیع 5 هزار بسته معیشتی بین کارگران/مسئولین برای مانع زدایی در تولید تلاش بیشتری کنند

وی عنوان کرد: مسئولین نباید اجازه دهند کارخانه ها رو به تعطیلی بروند و ما در کارگروه رفع موانع تولید بسیج کارگران و کارخانجات این موضوعات را دنبال می کنیم اما متاسفانه در هفته گذشته شاهد تعطیلی یک مجموعه با حدود 300 کارگر بودیم.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار