روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس یکشنبه از قول غلامرضا سالاری افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط مستقیمی که این حوزه با سلامت شهروندان دارد، پرونده‌های تشکیل شده بدون هیچگونه اغماضی رسیدگی و متخلفان با مجموع جریمه ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی اعمال قانون شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 02 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس یکشنبه از قول غلامرضا سالاری افزود: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط مستقیمی که این حوزه با سلامت شهروندان دارد، پرونده‌های تشکیل شده بدون هیچگونه اغماضی رسیدگی و متخلفان با مجموع جریمه ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی اعمال قانون شده‌اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه طبق قانون، نظارت در حوزه بهداشت، دارو و درمان به عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی است افزود: یکی از مهمترین دغدغه های ما رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف به ویژه در مقطع همه گیری کرونا است.
وی ادامه داد: در این راستا، تعزیرات حکومتی استان با رویکرد پیشگیری اقدام به برگزاری گشت های مشترک نظارتی در سراسر استان کرده است.
سالاری اضافه کرد: از آنجایی که معتقدیم بهترین و موثرترین نظارت ، نظارت مردمی است از شهروندان تقاضا داریم چنانچه شکایتی در حوزه بهداشت و درمان دارند مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند تا بازرسان دانشگاه، موضوع را بررسی کنند و در صورت وقوع تخلف، ضمن تشکیل پرونده با متخلفان برخورد تعزیراتی شود .

برچسب ها: کرونا ، جریمه ، متخلفان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار