استاندار هرمزگان احداث فضای سبز توسط شرکت ها و صنایع مستقر را تکلیف کرد:
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: شرکت تانا انرژی در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی خود باید فضای سبز بلوار امام حسین بندرعباس را اجرا و نگهداری کند.
کد خبر: ۹۶۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 30 April 2021

فضای سبز هر یک از خیابان های شهر بندرعباس باید توسط یکی از شرکت های بزرگ اجرا و نگهداری شود/بنگاه های اقتصادی به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنند

به گزارش تابناک هرمزگان، فریدون همتی در حاشیه بازدید از فضای سبز و درختان مثمر آب‌شیرین کن شرکت تانا انرژی ، ضمن تحسین اقدامات این شرکت، بر انجام و نگهداری فضای سبز در بلوار امام حسین (ع ) بندرعباس تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

 

وی با بیان اینکه همه شرکتها مکلف به مشارکت در آبادانی شهر هستند، افزود: با توجه به تجربه این شرکت در اجرا و نگهداری فضای سبز، از این ظرفیت برای فضای سبز مناسب شهر بندرعباس استفاده می شود. 

 

استاندار هرمزگان بیان کرد: بلوار امام حسین (ع) نیازمند دو هکتار فضای سبز است که با استقبال مدیران شرکت تانا انرژی، به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

همتی با تاکید بر ورود سایر شرکتها به آبادانی شهر بندرعباس و خروج از وضعیت فعلی تصریح کرد: توسعه فضای سبز شهر بندرعباس نیازمند همکاری شرکت های دولتی، خصوصی، مردم محلات، جوانان و سازمان های مردم نهاد است.

 

وی ادامه داد: اجرا و کاشت درختان مثمر محلی مانند موز ، گارم زنگی ، لیمو ، خرما و نارنج در فضاهای شهری باید در اولویت این اقدام باشد چرا که علاوه بر زیبایی نماد و الگوی محصولات هرمزگان است.

 

همتی امروز به معاون عمرانی استانداری نیز دستور داد، تمامی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را مامور به احداث و توسعه فضای سبز کند.

 

استاندار هرمزگان تاکید کرد: صنایع باید نسبت به احداث بوستان و پارک در سطح شهر اقدام کنند.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار