تابناک-با حضور رئوفی معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری هرمزگان از عروسکهای بومی محلی و مجموعه قصه های صوتی استان در هفته هرمزگان و روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 29 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس صبح امروز با حضور رئوفی معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری هرمزگان در کانون پرورش فکری کودکان از عروسکهای بومی محلی و مجموعه قصه های صوتی که می تواند راهی برای معرفی فرهنگ استان هرمزگان به کودکان و نسل های بعد باشد رونمایی شد.


رئوفی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام حسن(ع) و روزملی خلیج فارس اظهارداشت: امروز 2 نماد و الگوی فرهنگی استان رونمایی می شود امیدواریم همه ملت هایی که در مسیر توسعه و رشد هستند از گذشته و تاریخ خودشان استفاده کنند.


وی افزود: ما هیچ گاه نمی توانیم با نفی گذشته و فراموش کردن فرهنگ و سنت ها به رشد و توسعه برسیم و باید از تمام پتانسیل های فرهنگی، هنری، ادبی استفاده کنیم.

رئوفی تاکیدکرد: قطعا فرزندان ما باید با گذشته خود و پدران و مادرانشان آشنا شوند و این بهترین روش برای محافظت از نماد ها و فرهنگ است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: بسیاری از کشورها داستان های فرهنگی خود را به کتاب هایی تبدیل کرده اند که حتی بین المللی نیز شده است و ما نیز از آن ها استفاده می کنیم اما متاسفانه این موضوع در کشور ما از شدت و ضعف برخوردار است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/علی ستاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار