در استان اصفهان برای پیشگیری از شیوع کرونا بیش از ۹۰ درصد شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ 26 April 2021

استاندار در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی اصفهان را در تولید تجهیزات و لوازم پزشکی در دوران شیوع کرونا پیشتاز در کشور دانست و گفت: برای مقابله با شیوع این بیماری، بیش از ۷ هزار مصوبه در ستاد استانی کرونا در کمیته‌های مختلف تصویب شد.
عباس رضایی افزود: در این مدت دستگاه‌های مختلف به خصوص صداوسیمای مرکز اصفهان همکاری بسیار موثری با ستاد کرونای استان دارد.
وی گفت: فعالان عرصه‌های فرهنگی و گردشگری این استان در دوران شیوع کرونا متحمل ضرر‌های فراوان شدند درحالیکه در مقابل دستورالعمل‌ها و محدودیت‌ها صبوری کردند.این خبر ادامه دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه افتخار کشور ما و پیروزی کشور این است که تهدید ویروس کرونا به فرصت تبدیل شده و آن رونق و رواج علم واکسیناسیون است.
رضایی افزود: انواع واکسن‌ها در ایران در حال آزمایش است و اینکه وزیر بهداشت یک ایمونولوژیست هست یک برکت برای کشور است.
وی با تشکر از کادر درمان گفت: خوشبختانه تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا نسبت به جمعیت استان بسیار کم بوده است.
استاندار اصفهان گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان در چهار راه کشور قرار دارد، امیدواریم تعداد واکسن‌های بیشتری برای تزریق بین مردم به استان اختصاص یابد.
عباس رضایی افزود: در موج چهارم کرونا تعداد زیادی بیمار با آمبولانس از خوزستان و چهار محال و بختیاری به بیمارستان‌های اصفهان مراجعه کردند که با همدلی بیماران پذیرش شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار