معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آئین رونمایی از غرفه های سرمایه گذاری صنعت، معدن و تجارت استان در نمایشگاه ساخت داخل:
تابناک-علی رئوفی در آئین رونمایی از غرفه های سرمایه گذاری سازمان، معدن و تجارت استان در نمایشگاه ساخت داخل به صورت مجازی، با اشاره به پتانسیل های استان، عنوان کرد: هرمزگان در حوزه های اقتصادی، صنعتی، معدنی، شیلاتی، کشاورزی، گردشگری ، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از توانمندی های بسیاری برخوردار است و زمینه برای سرمایه گذاری در این بخش ها مهیاست.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ 25 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،وی در همین خصوص افزود: هرمزگان در کنار پتانسیل های اقتصادی و صنعتی از سرمایه مهم مردم خونگرم، صادق و با نجابت برخوردار است که زمینه ساز رشد و ترقی آن شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تبریک فرا رسیدن هفته هرمزگان و روز ملی خلیج فارس، با اشاره به اهمیت روز ملی خلیج فارس، تصریح کرد: نامگذاری روز ملی خلیج فارس در تقویم کشور اقدام شایسته ای برای صیانت از آن بود.

 

رئوفی در همین خصوص خاطرنشان کرد : دشمنان ایران اسلامی در پی تحریف و حذف نام تاریخی خلیج فارس بودند که با پویش و حرکت همگانی این حرکت ناکام ماند.

 

وی افزود: از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی هرمزگان و گرامیداشت روز ملی خلیج فارس به نحو شایسته بهره گرفته شود.

 

در پایان این نشست از غرفه های سرمایه گذاری سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان در نمایشگاه ساخت داخل به صورت مجازی رونمایی شد.

 

غرفه های سرمایه گذاری سازمان صنعت معدن و تجارت استان از طریق ادرس https://dpe.hormozgan.ac.ir برای همگان قابل مشاهده است.ا

انتهای پیام /

برچسب ها: نمایشگاه ، افتتاح ، صنعت ، معدن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار