معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده ۳۹ میلیارد تومان اعتبار ملی برای آسفالت محورهای اردستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ 23 April 2021

فرزاد دادخواه افزود: این میزان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای شهرستان به ویژه ۲۲ کیلومتر کمربندی اردستان اختصاص داده شده و از محل اعتبارهای ملی پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: محور اردستان به نایین‌ درحال اجرای عملیات روکش آسفالت است و با پایان یافتن این قطعه طرح‌ روکش آسفالت کمربندی اردستان آغاز می‌شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان درخصوص اجرای طرح روشنایی جاده کمربندی اردستان اظهار داشت: روشنایی قطعه نخست کمربندی اردستان از دانشگاه پیام نور تا پمپ بنزین در حال اجراست که در صورت مساعدت و همکاری اداره برق تا پایان هفته‌آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دادخواه با بیان اینکه‌ مناقصه قطعه دوم این طرح با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال انجام است، افزود: تلاش می‌شود با پایان یافتن مناقصه و همزمان با بهره‌برداری از قطعه اول، عملیات روشنایی قطعه دوم نیز شروع شود.

وی گفت: با پیگیری سه روز قبل در تهران، مشکل تامین‌ قیر آسفالت کمربندی اردستان از طریق شرکت نفت جی رفع شده و هفته آینده حواله قیر مورد نیاز این طرح صادر می‌شود.

به گفته وی، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا کمتر از یک ماه دیگر باند دوم محور اردستان به اصفهان نیز زیر بار ترافیک خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار