استاندار هرمزگان:
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: احداث بلوار ساحلی شرق بندرعباس کار بزرگی برای این شهر است و همه مدیران مرتبط و پیمانکاران باید جدیت و تلاش لازم را برای تکمیل این طرح داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 21 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، فریدون همتی در نشست بررسی روند اجرای پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس، با بیان اینکه همواره از پیمانکاران پروژه‌های عمرانی حمایت داشته‌ایم، عنوان کرد: ما نیز انتظار داریم، پیمانکاران نسبت به تکمیل پروژه‌ها در موعد مقرر، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی ادامه داد: عملکرد و روند اجرای پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس باید بهتر شود و با برنامه‌ریزی مناسب، گروه‌های متعدد به موازات هم در این پروژه کار کنند.

 

استاندار هرمزگان افزود: نظارت دقیق بر روند اجرای این طرح خواهیم داشت و پروژه باید طبق برنامه زمانبندی به پیش رود.

 

همتی تصریح کرد: احداث بلوار ساحلی شرق بندرعباس کار بزرگی برای این شهر است و همه مدیران مرتبط و پیمانکاران باید جدیت و تلاش لازم را برای تکمیل این طرح داشته باشند.

 

بلوار ساحلی شرق بندرعباس به‌طول ۲۵ کیلومتر و عرض ۱۱۰ متر به‌منظور دسترسی به سواحل بکر این منطقه، توسعه گردشگری، استفاده مناسب از دریا و تامین امنیت منطقه شرق بندرعباس درحال احداث است.

 

در این نشست پیمانکاران از توجه استاندار هرمزگان به شرکت های بومی در اجرای طرح های بزرگ قدردانی کردند و خواستار حمایت از پیمانکاران بومی شدند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار