استاندار هرمزگان در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد:
تابناک-دانشگاه علوم پزشکی تنها مرجع تشخیص تصمیم گیری های در استان تمامی مراسمات مذهبی، سیاسی، فرهنگی، جلسات و سایر برنامه های ضروری در استان باید با مجوز دانشگاه علوم پزشکی است.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ 10 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، استاندار هرمزگان در بخش اول برنامه های ستاد استانی کرونا که پس از ستاد ملی در حال برگزاری است با قدردانی از تلاش های اعضا ستاد در جلوگیری از سیر صعودی بیماری در استان تاکید کرد: استاندار به تنهایی در تصویب تصمیمات نقش ندارد بلکه آنچه که دانشگاه علوم پزشکی تاکید می کند براساس نظرات جمع مصوب می شود.

دکتر فریدون همتی با تاکید بر اخذ هر گونه مجوز اجرای برنامه ها در استان از دانشگاه علوم پزشکی گفت: دستگاه تخصصی تشخیص دهنده هر گونه اقدام تجمعی و محدودیت‌ها دانشگاه علوم پزشکی است حتی اگر مجوز برگزاری جلسه ستاد استانی هم ندهد نباید برگزار شود. بنابر این تصمیمات ستاد مبتنی بر نظرات کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی است. رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا رضایتمندی وزارت بهداشت و درمان از عملکرد استان را در این خصوص حاصل تلاش جمعی ، انسجام و همراهی مردم دانست و کارنامه امروز استان حاصل همراهی مردم و‌مسوولان است.

دکتر همتی بر رعایت مسوولان در پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی بدون اغماض و ملاحظه نسبت به برخورد با خاطیان و دستگاه های که شیوه نامه ها را رعایت نمی کنند اقدام و گزارش کنند.

در این نشست در خصوص نحوه اجرای برنامه های ماه رمضان نیز بحث شد که با توجه به تصمیم ستاد کشوری در این خصوص، پس از ابلاغ کشوری اعلام می گردد.

 جلسه ستاد استانی با ارایه گزارش معاون دانشگاه علوم پزشکی نسبت به وضعیت استان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار