تابناک-۶۴ نفر از شهروندان در جریان برگزاری آخرین جلسه دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان طی سال ۱۳۹۹ مطالبات خود را مطرح کردند.
کد خبر: ۹۵۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 20 March 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری آخرین جلسه دیدار مردمی طی سال ۱۳۹۹ با ۶۴ نفر از مراجعین دستگاه قضایی دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار که معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، پس از بررسی هر یک از درخواست‌های مطرح شده، به منظور پیگیری و رفع مشکلات مراجعین، دستورات لازم صادر شد.

گفتنی است، در سال ۱۳۹۹ تعداد ۴۸۸۲ جلسه ملاقات مردمی توسط مسئولین قضایی استان هرمزگان برگزار شده است.

همچنین در یکسال اخیر ، علاوه بر دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان طی ایام هفته، در روز‌های سه شنبه هر هفته نیز به صورت اختصاصی جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد و به صورت همزمان ، رؤسا و دادستان‌ها در ۱۸ حوزه قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مراجعان دستگاه قضایی در اقصی نقاط هرمزگان رسیدگی نمودند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار