سیزدهمین رزمایش کمک های مومنانه نهضت مواسات و همدلی صبح امروز با حضور دکتر علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزکان، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی و فعالان کمک های مومنانه در محل مسجد جامع بندرعباس آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 10 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در آئین آغاز سیزدهمین رزمایش کمک های مومنانه استان با اشاره به اهمیت کمک های مومنانه، عنوان کرد: کمک به همنوعان در سیره انبیا و امامان معصوم است و در قرآن بر اهمیت آن نیز تاکید بسیاری شده است و زمینه ساز برکات بسیاری است.

وی در همین خصوص افزود: مشی کمک های مومنانه الهام گرفته از مشی اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام برای کمک به نیازمندان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: کلیه خیران کمک های مومنانه خود را با هماهنگی نهادهای انقلاب و سایر دستگاه های اجرایی ذیربط که آمار دقیقی از نیازمندان دارند توزیع نمایند تا به دست افراد مستحق برسد.

رئوفی با اشاره به اقدامات کشور در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، تصریح کرد: یا تلاش های مسئولان و همراهی مردم این بیماری به خوبی در ایران مدیریت شده است.

وی در همین خصوص گفت: همراهی و همدلی مردم و مسئولان مهمترین عامل موفقیت کشور در مدیریت ویروس کرونا بوده است که نیازمند استمرار است.


سیزدهمین رزمایش کمک های مومنانه استان هرمزگان با مشارکت سپاه  سپا پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد، بسیج سازندگی و بنیاد علومی از صبح امروز آغاز شد.

انتهای پیام/ز 705

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار