معاون اداری مالی دانشگاه اصفهان گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم تاکنون ۵۰ هزار متر مربع طرح عمرانی و ساختمانی در این دانشگاه احداث شده است.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 06 February 2021

ولی‌الله میرخانی در مراسم افتتاح طرح های عمرانی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه  افزود: در زمان حاضر ۷۰ هزار متر مربع طرح های عمرانی و ساختمانی با پیش بینی اعتبار پنج هزار میلیارد ریال در این دانشگاه در دست احداث است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه اصفهان در ۱۵ سال گذشته هیچ طرح عمرانی مصوب کشوری با اعتبار ملی نداشت، ادامه داد: ما بودجه ملی برای توسعه ساختمان ها نداشتیم و بودجه لازم برای اجرای طرح ها را از محل صرفه جویی، کمک خیران و درآمدهای اختصاصی دانشگاه تامین کردیم.

میرخانی با اشاره به اینکه در دولت قبل از یازدهم، کلنگ های زیادی در دانشگاه اصفهان به زمین زده شد و ساختمان های نیمه کاره به ما رسید، تصریح کرد: این در حالی است که ما هیچ طرح ملی نداشتیم و این موضوع، محرومیت دانشگاه اصفهان را می رساند.

وی با تاکید بر اینکه با وجود محدودیت های مالی، بازسازی ۸۰ هزار متر مکعب ساختمان را در دست اجرا داریم، خاطرنشان کرد: دانشگاه اصفهان در زمینه دانشگاه سبز در سطح دنیا رتبه های خوبی دارد.

میرخانی با بیان اینکه در سال ۹۲ دانشگاه اصفهان یکهزار و ۳۶۰ کارمند داشت، اظهار داشت: تعداد کارمندان این دانشگاه در زمان حاضر ۹۲۰ نفر است و ما هیچکس را اخراج نکردیم بلکه آنها بازنشسته شدند و تا شهریور سال آینده تعداد کارمندان به ۸۸۰ نفر می رسد.

وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات مالی، هیچ طلبی توسط کارمندان نداریم و حق التدریسی استادان را نیز پرداخت کردیم درحالیکه در برخی دانشگاه ها تا پنج ترم عقب هستند، افزود: این موارد بدلیل مدیریت صحیح دانشگاه و صرفه جویی، محقق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار