تابناک- معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۶ فیلم راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر در بوشهر اکران می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹ 30 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد حسین زندویان با بیان اینکه چندین سال‌ است که فیلم‌های جشنواره فجر همزمان با پایتخت در استان‌ها نیز اکران می‌شود، اظهارداشت: این جشنواره در استان بوشهر اکران و هرساله با استقبال خوب هنرمندان و هنر دوستان روبرو بوده است.
وی با بیان اینکه امسال نیز ۱۶ فیلم در استان اکران می‌شود، افزود: اکران این فیلم‌ها در سینمای شهید آوینی شهر بوشهر با رعایت پروتکل‌ها و ۳۰ درصد ظرفیت انجام می‌شود.
معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تهیه بلیط تنها از سامانه سمفا امکان پذیر است، بیان کرد: امکان بلیط فروشی حضوری وجود ندارد.

زندویان با بیان اینکه اکران فیلم‌ها از ۱۵ الی ۲۲ بهمن انجام می‌شود، تصریح کرد: فیلم‌های سینمایی ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز، تی‌تی، خط فرضی، رمانیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج‌گاه، مامان، مصلحت، "منصور و یدو" آثار راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ هستند.

انتهای پیام/ن۶۷

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار