کد خبر: ۸۹۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 21 August 2020

به یک صفحه نوری خیره شده‌ای و دارند دیکته‌ای را برایت بلند بلند میخوانند... و نگاهی به صفحه تلگرام می‌اندازی روبرویت را نگاه کن
همه دارند اینرا می‌خوانند و سر تکان می‌دهند... همین حالا سرت را بالا کن... این مجمع عمومی نیست... محفلی خودمانی ست که در آن حرف‌هایی زده می‌شود که جای گوش نامحرم نیست و چیزهایی دیده می‌شود که برای چشم نامحرم ضرر دارد... کجای سرزمین مطالبه ایستاده‌ایم؟
اقلیت تنها وقتی می‌تواند بزرگ باشد که از عقبه نامحرم کمک بگیرد و در محفل خودمانی به کوچه و صدای پاهایی که شنیده میشود مستظهر شود!
قلت اقلیت را می‌شود با قلقلک شکم فربه استمرارطلبی بزرگ کرد.بخواهید این مجمع عادی را عمومی و آنلاین کنند...این جمله ساده است...لازم نیست دعوا را به کوچه ببرید...کوچه را به حریم حرم استمرارطلبان مهمان کنید...اقلیت اینطور اکثریت میشود...شما تنها نیستید
تنها گیرتان آوردند...
مجمع عمومی؟ عادی؟ سالیانه سازمان نظام پزشکی ایران به علت قلت! تعداد شرکت کننده آیلایند به نصاب رأی‌گیری نرسید و رأی‌گیری برگزار نشد.
داشتم تعداد پست‌های نکوداشت تجمع پزشک را با فراخوان‌های مرتبط با مجمع عمومی قیاس می‌کردم...در صدای بی‌صدایی چند روز چند جا از مجمع نوشتم...راه را نوشتم، چاه را نوشتم،اما گویش استمرارطلبی جلوی جنبش مطالبه‌گری را سد کرده است.
نقص کفایت در برگزاری آیلایند یک مجمع عادی عمومی به علت ترس و هراس فراگیر در انتخابات الکترونیک نظام پزشکی ۱۴۰۰ حقیقت دارد.
کمپین استرداد این فقدان کفایت الکترونیک را به کلاس آموزش علم روز برای کهنگی جریان استمرارطلب تبدیل خواهد کرد.
دوستان سابق من هم اگر به علت کهولت سابقه توان به روز شدن ندارند بهتر است وقت سحر با دنیای امروزی آیلایند وداع کنند.

صحبتی خودمانی با ثلث فراکسیون اقلیت در مجمع عمومی

مجمع عمومی؟ عادی؟ سازمان نظام پزشکی ایران در دانشگاه مجازی برگزار شد.سوال بزرگ: با آنکه امکان ارائه آنلاین این جلسه وجود دارد مجمع عمومی عادی چرا محرمانه است و برای عموم؟ آنلاین پخش نمیشود؟ نماینده محترم مجمع شما بپرسيد دلیل غیر علنی بودن برگزاری مجمع چیست؟

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار