مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از همه مدیران ملی و استانی و همه افرادی که به نحوی با این سازمان ارتباط دارند تقاضا دارم به کمک ما بشتابند و من دست یاری به سمت همه بلند می کنم و تلاش می کنم مشکلات این حوزه را رفع کنم.
کد خبر: ۷۲۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 02 March 2019

به گزارش خبرنگار تانباک، در مراسم تودیع و معارفه  سازمان بهزیستی که امروز در سالن آمفی تاتر بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه گفت:  اگر در هر ارگانی که هستم هدف و آرمان مشترک داشته باشم موفق تر عمل خواهم کرد و سعی کرده ام 23 سال آبرویی که جمع کرده ام در طبق اخلاص بگذارم و با تمام قدرت وارد سازمان مقدس بهزیستی شوم.

 وی خاطر نشان کرد:با توجه به مشکلات اکنون استان به سالهای گذشته و دوران جنگ بازمی گردد و اکنون مشکلات اجتماعی و مسایل در ارتباط با اعتیاد و طلاق به این دلیل است که مردم ما در سالهای جنگ دچار مشکل و محرومیت شده اند و اکنون باید به مردم استان توجه بیشتر شود.
رضوان مدنی ادامه داد:

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: استفاده از آخرین دستاوردهای علمی به منظور جلوگیری از بروز معلولیت ها، استانداردسازی و مداخله گری در ارتقا خدمات موردنیاز جامعه و تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار و تشویق کارفرمایان در به کارگیری اهداف جامعه هدف سازمان از جمله اهداف بنده است.

دکتر رضوان مدنی تاکید کرد: از مدیران استان تقاضا دارم در استخدامات خود از جامعه هدف بهزیستی استفاده کنند، این معلولان به حمایت نیاز دارند و باید از توانایی آنان در امور استفاده شود.

به گفته این مسئول،سعی می کنم خلاق باشم و از روزمره گی دوری کنم وبهره وری در سازمان، ارائه نظرات و پیشنهادات و کارآفرین بودن برای من اولویت دارد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار