مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری بیش از ۱۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است‌.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ 11 May 2024

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در فروردین ماه سال‌جاری بیش از ۱۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی افزود: از مجموع ترددهای انجام شده در محورهای مواصلاتی، بیش از ۲ میلیون تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سبک انجام شده که تردد وسایل نقلیه سبک نسبت به سال گذشته افزایش چهار درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین تردد مربوط به محور کرمانشاه به بیستون با ۹۱۲ هزار تردد و کمترین تردد مربوط به محور سنقر به میان‌راهان با هشت هزار تردد بوده است.

به گفته وی، تعداد تردد ورودی وسایل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک میلیون و ۳۵۲ هزار و تعداد تردد خروجی وسائل نقلیه یک میلیون و ۴۸۰ هزار بوده است. 

وی تشریح کرد: تعداد تردد ورودی وسایل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک درصد و تعداد تردد خروجی وسائل نقلیه از استان ۹ درصد در ایام فروردین ماه سال‌جاری افزایش داشته است. 

کهریزی در پایان افزود: ۵۲ سامانه ثبت تخلف هوشمند، پنج دستگاه توزین حین حرکت، ۹۶ دستگاه ترددشمار، ۶ دستگاه تابلو پیام متغیر و ۳۳ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بصورت شبانه روزی فعال و ایمنی کاربران جاده‌ای را فراهم می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار