استاندار کرمانشاه تاکید کرد؛
استاندار کرمانشاه با اشاره به عدم وجود بن بست در نظام اسلامی گفت: هیچگونه خلل و خدشه‌ای نباید در ارائه خدمت به مردم اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ 21 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه (یکم خرداد ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: یکی از نکات مهمی که شهید رئیسی عنوان کرد این بود که باید آنچه که وظیفه است را در هر زمانی و در هر شرایطی انجام دهیم.

وی افزود: این آموزه مبتنی بر عقیده همه ما است و باید به صورت اجرایی خود را نشان دهد، بنابراین هیچ خلل و خدشه‌ای نباید در خدمت به مردم اتفاق بیفتد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشت بر اساس قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ بن‌بستی در نظام اسلامی نداریم.

وی ادامه داد: شهدای خدمت تابلوی راه سعادت را ایجاد کردند؛ با توجه به اتفاق رخ داده ما به زودی انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت و تداوم این مسیر نیاز به حضور آگاهانه و پرشور مجدد مردم دارد.

صحرایی در پایان خاطرنشان کرد: با وفاق خوبی که به برکت خون شهدا رخ داده این امر باید تبدیل به یک انرژی مضاعف برای نظام اسلامی شود، همه ما باید برای برگزاری یک انتخابات در شأن مردم آماده باشیم و امید است که شاهد یک حماسه دیگر از مردم باشیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار