مسیب قبادیان در گفتگو با تابناک:
مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از کانال های فروش به عنوان نمایندگان مخابرات در خط مقدم ارتباط با مشتریان نام برد.
کد خبر: ۶۶۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 09 October 2018

مسیب قبادیان در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:کانال های فروش دفاتر خدماتی و پیش خوان ها و دفاتر امورمشترکین و کانال های غیر حضوری جز ارائه دهنگان خدما ت هستند که ارتباط مستقیمی با مراجعین دارند.

وی خاطر نشان کرد: این دفاتر اطلاعاتی که به مشتریان منتقل می کنند از اهمیت زیادی برخوردار است و باید حسن برخورد با مشتریان داشته باشند و باید اطلاعات خود را بالا ببرند.

 مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه اظهار داشت: دراین دفاتر رتبه بندی به برحسب خدماتی که ارائه می دهند رتبه بندی شدند که بالاترین آن رتبه a است و همه خدمات دستگاه ها از قبیل مخابرات خدمات پست اینترنت را به مشتریان ارائه می شود و در کرمانشاه 4 یا 5 دفتر هستند که گرید a دارند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار