کرمانشاه_نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید ساده زیستی ها و توجه به منافع ملی و ایستادگی در مقابل استکبار برای نسل جوان تشریح شود.
کد خبر: ۶۶۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 27 September 2018

به گزارش تابناک،احمد صفری  اظهار داشت: با توجه به اینکه در مقطع زمانی کنونی دشمنان انقلاب هجمه های مختلفی را به سمت کشور ما سوق داده اند بدون شک تکیه دادن به فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این تفکر در میان جامعه می تواند ضامن توفیق کشور باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود:بر کسی پوشیده نیست که دشمنان ما وقتی می بینند توان مواجهه با اقتدار نظامی و فنآوری های جنگی و رشادت های مردم ایران را ندارند، جنگ نرم و شبیخون های فرهنگی را در کنار تحریم های ظالمانه اقتصادی در دستور کار خود قرار می دهند.

وی تصریح کرد: تنها راه مقابله با چنین سیاست های مزدورانه ای، ترویج فرهنگِ ایثار و شهادت در میان بدنه اجتماعی و الگو قرار دادن اسطوره های اخلاص و فداکاری (شهدا) در بین مردم است .

صفری افزود: اگر ما بتوانیم همان ساده زیستی ها و توجه به منافع ملی را که در اندیشه شهدا و ایثارگران موج میزد و موجب شد که ایران اسلامی به تنهایی در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی بایستد ، برای نسل جدید تشریح کنیم و آنها را با واقعیت های آن سالها آشنا کنیم، قطعا خواهیم توانست از شرایط فعلی نیز عبور کنیم .

وی بیان کرد:مسئولین هم باید با همان شیوه ای که شهدای بزرگی چون رجایی و باهنر و در زمان مسئولیت خویش در پیش گرفته بودند، تکریم مردم و پاسخگویی به آنها و خدمت بی منت به کشورشان را سرمشق قرار دهند و انسجام و وحدت ملی را در سطح جامعه فراهم و اعتماد و پشتیبانی آحاد جامعه را جلب کنند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار