از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور :
مرکز فرهنگی دفاع مقدس «مرصاد» امروز در چهارمین روز از دهه مبارک فجر همزمان با ۹ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور با پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 04 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه درمراسم افتتاح این مرکز فرهنگی گفت: این مراکز باعث می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم و توسعه دهیم.

 بازوند اظهار داشت: نسل امروز در مورد دوران دفاع مقدس ابهامات و سوالاتی دارد که این مراکز فرهنگی دفاع مقدس در صورت غنی بودن از نظر اطلاعات و اسناد تاریخی، می‌تواند پاسخگوی سوالات نسل امروز باشد.

همچنین در این مراسم از تمبر یادبود مرکز فرهنگی دفاع مقدس مرصاد رونمایی شد.

لازم بذکر است؛ازسال ۹۳ بیش از ۳۲ میلیارد ریال از محل سفر مقام معظم رهبری، برای احداث ۷ مرکزفرهنگی در استان کرمانشاه اختصاص یافته که این مبلغ برای احداث مراکز فرهنگی شهید شیرودی، مطلع الفجر، بازی دراز،۲ مرکز درگیلانغرب و مرکزفرهنگی دفاع مقدس مرصاد هزینه شده است.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس «مرصاد» شامل یامان مرصاد، موزه دفاع مقدس، آمفی تئاتر، رستوران و فروشگاه است که در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.این مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کیلومتر ۳۵ جاده کرمانشاه به اسلام آباد غرب قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار