مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه تا‌کنون ۸ هزار جلد دفتر‌چه برای زلزله‌زدگان غرب کشور صادر شده است، گفت: ۸۵۰ میلیارد ریال تاکنون هزینه درمانی و خدمات‌رسانیبه زلزله‌زد‌گان در استان بوده شده است.
کد خبر: ۵۴۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 04 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس، کیومرث مظفری با اشاره به زلزله۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان‌ماه، اظهار داشت: خدمات‌رسانی بیمه سلامت در مناطق زلزله‌زده در راستای حضور فیزیکی، صدور دفترچه، جمع‌آوری و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بی‌سابقه بودهاست.

 مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه هزینه درمانی این بیمه و خدمات‌رسانی به زلزله‌زد‌گان در استان تا‌کنون ۸۵۰ میلیارد ریال بوده است، گفت: هزینه‌ها با مراکز درمانیشهرستان‌های زلزله‌زده تا پایان شهریور‌ماه سال‌جاری تسویه شده است.

وی تاکید کرد: همکاران اداری بیمه سلامت استان از روز‌های نخست بعد از زلزله در منطقه حاضر بوده و هم‌اکنون نیز با استقرار در کانکس‌ها مشغول خدمات‌رسانی هستند.

به گفته مظفری، تاکنون ۸ هزار جلد دفتر‌چه برای زلزله‌زدگان غرب کشور صادر شده است.

این مسؤول از کاهش ۲ درصدی بودجه سال ۹۷ سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد و افزود: کاهش اعتبارات بیمه سلامت حمایت و همکاری نمایندگان استان را می‌طلبد تا بودجه به میزانلازم تزریق شود.

*۱۷۰۰ بیمار خاص در کرمانشاه زیر پوشش بیمه سلامت هستند

وی با بیان اینکه یک‌میلیون و ۱۶۰ هزار نفر در استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه سلامت هستند، اضافه کرد: یک‌هزار و ۷۰۰ بیمار خاص در استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند که ماهیانهبالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه در بردارند.

مظفری به قرارداد با یک‌هزار و ۵۸ موسسه در استان اشاره و بیان کرد: ۳۳ دفتر پیشخوان برای روستائیان و شهر‌های کوچک استان احداث شده است.

به گفته مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، عیادت از مصدومان زلزله‌زده، اهدای کانکس به همکاران، آماده‌باش کامل نیرو‌های بیمه سلامت از روز بعد از زلزله از دیگر خدمات بیمه سلامتاستان بوده است.

وی از شهروندان خواست در صورت هرگونه مشکل در خصوص خدمات درمانی بیمه سلامت ایرانیان در استان با شماره ۳۷۲۴۱۸۴۹ تماس بگیرند تا پرسنل مربوطه برای رسیدگی بهمشکلات رسیدگی کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار