سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: هدف ایجاد خیمه خادمیاران رضوی به‌منظور ترویج، نشر فرهنگ رضوی، توسعه تفکر خدمت خادمانه، تربیت نیروهای با تفکر جهادی و خادمانه در مسیر گسترش فرهنگ نورانی رضوی است.
کد خبر: ۵۳۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 14 December 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل از فارس ، حسن موحد در نشست مشترک با مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه که صبح امروز در محل سرپرستی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان برگزار شد، اظهار داشت: منشور با برکت و جهادی مقام معظم رهبری و رویکرد جدید آستان قدس رضوی موجب رخداد بزرگ فرهنگی معنوی شده است.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه ادامه داد: ثمره این رخداد بزرگ فرهنگی، تشکیل نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها و با هدف ایجاد خیمه خادمیاران رضوی به‌منظور ترویج، نشر فرهنگ رضوی، توسعه تفکر خدمت خادمانه، تربیت نیروهای با تفکر جهادی و خادمانه در مسیر گسترش فرهنگ نورانی رضوی است.

وی افزود: آستان ملکوتی امام رضا‌(ع) و آن صدیق شهید کانون معنوی و مکتب الهی کانون تربیت بزرگ مردان و زنان عاشورای و‌ سیره علمی عملی آن حضرت شهید‌پرور و الهام‌بخش شهیدان انقلاب و دفاع مقدس بود که با توسل و الهام از امام هشتم، شهیدان زیباترین تابلو ایستادگی و مقاومت را ترسیم کردند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار