غفار صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیر امور آبفای روانسر گفت:کیفیت آب شرب را از خطوط قرمز شرکت آب و فاضلاب است و 60مورد آزمایشات میکروبی و شیمیایی آب انجام شده که با انجام این آزمایشات براساس استاندارد های ملی،بهداشت آب این شهرستان بطور کامل رصد می شود.
کد خبر: ۵۰۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 10 October 2017
غفار صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:برای کنترل آب شرب و سلامت شهروندان روزانه از شبکه های توزیع آب نمونه گیری شیمیایی و میکروبی گرفته می شود.

وی خاطر نشان کرد: که از ابتدای سالجاری 109 فقره انشعاب جدید آب و فاضلاب واگذار شده که در همین مدت بیش از 60 مورد آزمایشات شیمایی و میکروبی بر روی شبکه توزیع آب شهر روانسر صورت گرفته است .

مدیر امور آبفای روانسر تصریح کرد: استاندارد نمودن 10فقره انشعابات آب و فاضلاب، نشت یابی 2000 فقره انشعابات آب ،تعویض 43دستگاه کنتور خراب با قدمت بالا بخشی از عملکرد این امور بوده است .

صالحیاظهار ذاشت: شستشوی شبکه توزیع وخطوط انتقال 70کیلومتر ،شستشوی 3 باب مخزن ذخیره آب،شستشو و لایروبی 29 کیلومتر شبکه های مدرن و سنتی فاضلاب هم در طی مدت مذکور به انجام رسیده است.

به گفته این مسئول: 138 مورد پیمایش ملک به ملک و 110مورد بررسی نحوه مصرف مشترکین و 122 مورد بازدید، تعمیر،تعویض، مرئی نمودن و بازسازی حوضچه 
شیرآلات آب از دیگر اقدامات این امور در مدت ذکر شده است .

صالحی در پایان تعداد مشترکین آب و فاضلاب این شهرستان را بیش از 7هزار و601مشترک عنوان کرد و گفت : منابع تامین آب این شهر از 2حلقه چاه عمیق تامین می شود .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار