شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان هرسين با دستور كار پيشگيري از شيوع بيماري هاي فصلي مشترك بين انسان و دام تشكيل جلسه داد.
کد خبر: ۴۳۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 01 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین ،امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين در اين جلسه بر استفاده از روشها و ابزارهاي تبليغاتي هدفمند و مؤثر به منظور اطلاع رساني به شهروندان در جهت آموزش و جلوگيري از شيوع بيماري هاي فصلي مشترك بين انسان و دام تأكيد كرد.

وي اظهار داشت : موضوع قرار گرفتن شهرستان هرسين در مسير تردد جاده اي چند شهرستان ديگر ، استقرار عشاير كوچرو در مراتع ، تردد عشاير شهرستان همجوار نورآباد و چرخه انتقال دامهاي آنان به اين شهرستان مي تواند زمينه شيوع بيماري خطرناك تب كريمه كنگو در شهرستان هرسين را فراهم آورد و لذا در راستاي پيشگيري و جلوگيري از شيوع اين بيماري تدابير لازم انديشيده شده است .

شاه آبادي همچنين نسبت به امكان شيوع اين بيماري در شهرستان هرسين بخاطر وجود عوامل مختلف محيطي هشدار داد و از مردم خواست از خريد مرغ زنده و گوشت دامهايي كه در منازل و خارج از شبكه توزيع كشتار ميشوند اجتناب نمايند.

اجراي مانور توسط جمعيت هلال احمر ، توزيع بروشور و نصب بيلبورد در سطح شهرستان هرسين به منظور اطلاع رساني به شهروندان ، توقيف خودروها و پلمب مكانهاي عرضه مرغ زنده و معرفي متخلفين به مراجع غذايي از مهمترين مصوبات و موضوعات مورد بحث در اين جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار