مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه به هیچ عنوان آلودگی زباله‌ها وارد منبع تامین آب سراب قنبر نمی‌شود، گفت: به صورت 24 ساعته کیفیت آب این منبع را با پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایش می‌کنیم.
کد خبر: ۴۱۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 07 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،اسدالله صادقی با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص دفن زباله و خصوصا زباله‌های بیمارستانی در محدوده سراب قنبر مطرح است، اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم آب این منبع سالم است و مرتب آزمایش می‌شود.

وی افزود: محل دفن زباله کیلومترها از منبع تامین آب فاصله دارد و در منطقه کوهستانی واقع شده و به هیچ عنوان شیرابه زباله وارد منبع تامین آب نمی‌شود.

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تاکید کرد: به علاوه شرایط این منطقه از نظر زمین شناسی بگونه‌ای است که نفوذ شیرابه به داخل زمین نداریم، چون این محدوده سنگی و کوهستانی است.

صادقی در خصوص کیفیت آب خام سراب قنبر به مردم اطمینان داد و یادآوری کرد: آبی که برای شهر از سراب قنبر تامین می‌شود به صورت 24 ساعته، با پیشرفته‌ترین تجهیزات و با 
کمک نیروی انسانی متخصص پایش و آزمایش می‌شود و تاکنونی موردی از آلودگی در آن مشاهده نشده است.

وی از وضعیت خوب آب سراب قنبر در سال جاری هم یاد کرد و ادامه داد: اخیرا کار لایروبی خود سراب نیز انجام شده است.

این مسئول از مردم خواست از توجه به  شایعات در این خصوص خودداری کنند.

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه در هر صورت مقرر شده محل دفن زباله از سراب قنبر جابجا شود، اظهار کرد: این کار مدتی است انجام شده و فقط بخشی از زباله‌های بیمارستانی باقی مانده که قرار است محل دفن این زباله‌ها نیز جابجا شود. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار