دبیر انجمن مدیران صنایع استان بوشهر گفت: هیچ‌کدام از وعده‌های رئیس‌جمهور در حوزه صنعت استان بوشهر محقق نشده است و تنها یک نامه تعارف‌آمیز به بانک مرکزی ارسال‌ شده است.
کد خبر: ۴۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 31 May 2015
تابناک بوشهر: خضر خلیلی صبح امروز در نشست فعالان و تجار استان بوشهر که در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: سئوال مهم در مورد تولیدات صنعتی استان بوشهر این است که آیا تولیدات استان، کیفیت و قیمت رقابتی دارند؟

وی با تأکید بر اینکه مدیران و مسئولان اجرایی استان از خرید کالای بی‌کیفیت تولید استان بوشهر خودداری کنند، افزود: به‌اندازه کافی تولید باکیفیت در استان بوشهر داریم لذا نباید حمایت از تولید کالای بی‌کیفیت صورت گیرد.

دبیر انجمن مدیران صنایع استان بوشهر تصریح کرد: انجمن مدیران صنایع استان بوشهر حاضر است برای تحقق تولید کالای باکیفیت به‌صورت سخت‌گیرانه پای قضیه بایستد تا کالای باکیفیت در استان عرضه شود.

خلیلی خاطرنشان کرد: با وجود استقبال پرشور مردم از رئیس‌جمهور در سفر استانی، اما وعده رئیس‌جمهور در مورد صنعت استان بوشهر محقق نشده است، ایجاد منطقه آزاد از خبرهای مهم رئیس‌جمهور بود که با تلاش استاندار به ثمر رسید اما هنوز عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: هیچ‌کدام از وعده‌های رئیس‌جمهور در حوزه صنعت استان بوشهر محقق نشده است و تنها یک نامه تعارف‌آمیز به بانک مرکزی ارسال‌ شده است لذا انتظار داریم استاندار بوشهر این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

دبیر انجمن مدیران صنایع استان بوشهر با اشاره به مشکلات صنایع استان از جمله تقسیط بدهی‌ها، مسائل مالیاتی و بانکی اظهار داشت: از دستور استاندار بوشهر به مدیران اجرایی مبنی بر خرید کالاها و نیازمندی‌های دستگاه‌های اجرایی بوشهر از تولیدات داخل استان، نهایت قدردانی و تشکر را دارم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار