مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان:
تابناک: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اولین دوره مسابقات گل کوچک بزرگترین و پرمخاطب‌ترین رویداد ورزشی اصفهان در سال 93 بود.
کد خبر: ۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷ 10 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، امین کریمیان شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات گل‌ کوچک محلات مناطق 15 گانه اصفهان که با حضور شهردار اصفهان، تعدادی از پیشکسوتان فوتبال اصفهان، مسئولان سازمان ورزش شهرداری، علیرضا فغانی داور فینال جام ملت‌های آسیا، احسان حاج‌صفی، خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان، جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شهریورماه سال جاری تحت عنوان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان همزمان با تدوین اهداف این سازمان و با توجه به سرمای هوا در نیمه دوم سال و فرارسیدن ماه محرم و با عنایت به اینکه فعالیت ورزشی برای همشهریان در نیمه دوم سال کمتر دیده شد ایده برگزاری مسابقات گل کوچک داده شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات به عنوان راهکاری برای استفاده از زمین‌های روباز، مقابله با افسردگی ناشی از خشکی زاینده‌رود و کم تحرکی شهروندان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بهترین موقعیت بود تا طرحی را برای تمام شهر در نظر بگیریم، ادامه داد: در ابتدای ثبت نام ازین مسابقات استقبال چندانی نشد اما ثبت نام تعطیل نشد و قرار شد مسابقات به صورت دو حذفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: همزمان شدن این مسابقات با جاری شدن آب زاینده رود و تبلیغات خودجوش مردمی سبب شد با 383 تیم این رقابت‌ها را از دوم آبان ماه به مدت 4 ماه با برگزاری 769 بازی انجام دهیم.

کریمیان با تاکید بر اینکه این مسابقات با حضور 2 هزار و 298 نفر ورزشکار به طور همزمان جمعه هر هفته برگزار شد، افزود: در مجموع 7 هزار و 690 بازی انجام که برای نخستین بار یک آمار استثنایی بود.

وی افزود: حضور سنین مختلف از 14 تا 58 سال از ویژگی‌های جالب این مسابقات بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این طرح بزرگترین و پرمخاطب‌ترین رویداد ورزشی اصفهان در سال 93 بود که سبب شد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از این پس هر برنامه‌ای را با حضور تمام مناطق 15 گانه شهرداری برگزار کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات برگزار شده در این سازمان برپایی غرفه‌های سلامت بود که برای نخستین بار در سطح کشور رخ داد، تصریح کرد: در این شاخص توده بدنی همشهریان و میزان چاقی و لاغری و تشخیص ناهنجاریهای پیکری افراد مشخص می‌شود و برای آنها ارائه مشاوره تغذیه و تجویز حرکات اصلاحی، شهروندان را از ابتلا به عوارض ناخوشایند آگاه می‌کند.

کریمیان با تاکید بر اینکه در کمال تاسف مادران حال حاضر ما دچار اضافه وزن هستند افزود: 88 درصد بانوان و 83 درصد آقایان معاینه شده دچار ناهنجاری‌های پیکری هستند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931121000003#sthash.WTAzgvuH.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار