معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد:
تابناک: معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: تولید ریل ملی هم اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از آبان ماه وارد مرحله بهره برداری خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 25 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا نعمت الله محسنی در همایش سالانه مشتریان، کارگزاران و شرکت های حمل و نقل، با اشاره به اینکه در حال حاضر تولید تیرآهن سبک و نیمه سبک در این شرکت به منظور صادرات انجام می شود، اظهار داشت: تولید تیرآهن بال پهن سبک اکنون وارد بازار شده و سایز ۲۰ آن نیز تا یک ماه آینده وارد بازار داخل می شود.

وی مهمترین رویداد ذوب آهن اصفهان را تولید ریل ملی عنوان کرد و افزود: این پروژه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از آبان ماه وارد مرحله بهره برداری می شود.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن اصفهان ادامه داد: علاوه بر این نیز با خودکفایی ذوب آهن اصفهان از واردات تیرآهن H نیز بی نیاز خواهیم شد و امیدواریم تولید آن تا سایز ۵۰۰ میلی متر نیز انجام شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ذوب آهن اصفهان عنوان نخستین شرکت صادرکننده ممتاز را کسب کرد، گفت: این شرکت همچنین گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده را دریافت کرد.

محسنی با اشاره به اینکه رضایتمندی از مشتریان ذوب آهن ۷۶ درصد است، تاکید کرد: در نظر داریم میزان رضایتمندی از مشتریان ذوب آهن به ۱۰۰ درصد برسد.

وی به برخی از اقدامات در حوزه فروش ذوب آهن اشاره کرد و گفت: فروش ریل راه آهن، متنوع سازی روش های فروش سال ۹۳ که در این راستا شاهد رشد ۱۸ درصدی فروش نسبت به سال ۹۲ بودیم همچنین صادرات ۵۶ درصد رشد داشت.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن اصفهان ادامه داد: تحویل به موقع محصولات، مطالعات میدانی و بازاریابی در حوزه خلیج فارس، ترکیه، عمان، کنیا، موزامبیک، آذربایجان، قطر، کویت، امارات متحده عربی، ترکمنستان و ...، تکمیل پروژه نورد چند گانه از جمله اقدامات در حوزه فروش ذوب آهن است.

وی یادآور شد: بازسازی نورد ۳۵۰ آغاز شده و تا دو ماه آینده برخی محصولات آن وارد بازار می شود.

محسنی با اشاره به رقابت پذیری صنعت فولاد کشور، تاکید کرد: کاهش قیمت فولاد باید متناسب با بازارهای جهانی باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار