امام جمعه کنگاور گفت: حماسه نهم دی ماه یاداور حضور عاشورایی مردم بصیر و حماسه ساز ایران اسلامی و برگ زریّن دیگری در تاریخ پر افتخارات میهنمان به حساب می آید.
کد خبر: ۳۴۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 23 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور افزود: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
خطیب جمعه کنگاور بیان کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای را شاد ساخت.
ایوبی اظهار داشت: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه مرموز 88 را به خاک مالیدند.
وی خاطرنشان کرد: حماسه بزرگ حضور مردم در 9 دی در تاریخ کشور ماندگار است.
امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه داشتن یک رهبر بصیر و همراهی کردن مردمی قدرشناس همواره باعث پیروزی و اقتدار هر ملتی است، افزود: دید باز مقام معظم رهبری و بینش بلند معظم له و همراهی و همدلی مردم با بصیرت کشورمان تا کنون باعث حفظ این نظام و انقلاب بوده و در آینده نیز هست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار